مشاورین املاک کوبه

مشاوره املاک در ترکیه

مشاورین املاک کوبه

مشاوره املاک در ترکیه

قیمت خرید خانه و آپارتمان در آنکارا

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۳۴ ب.ظ

قیمت خرید خانه و آپارتمان در آنکارا

اپراتورهای معروف ترکیه ترک تله کام ، تورک سل و وودافن میباشد و معمولا اپراتورها برای کسانیکه قراردادهای دوساله با اپراتورها میبندد بستههای ویژه ای در نظر میگیرد. البته ذکر این نکته ضروری است که شما اگر به دنبال دریافت اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه هستید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که خانهای که خریداری میکنید از یک ترک و یا کسی که تبعه ترکیه را دارد، باشد. در بازار مسکن ترکیه سالیانه و به طور میانگین یک میلیون و 200 ملک خرید وفروش میشود. همانگونه که اشاره کردیم قیمت خانه در شهر استانبول به دلیل جاذبه های گردشگری بالایی که دارد و سالیانه تعداد مسافر بالایی را در خود جای میدهد میتواند نسبت به پول ایران مقداری سنگین تر از داخل کشور ایران باشد. به گزارش کاماپرس، به نقل از دنیای اقتصاد، افرادی که ظرف 5 سال اخیر در ترکیه خانه خریدهاند اگر امروز مسکن خود را بفروشند و به دلار تبدیل کنند، زیان بسیاری متحمل میشوند چراکه ارزش لیر در مقابل دلار بسیار پایین آمده است. فقط در یک صورت میتوان از عدم باخت صحبت کرد که تورم مسکن از تورم دلار سبقت بگیرد که بسیار سناریوی ضعیفی است؛ البته در این صورت نیز با وجود مالیاتها این عدم باخت نیز نوعی باخت به حساب میآید.

بدین صورت که هنگام امضای قرارداد فروش، ودیعه که معمولا 10 هزار لیر است، پرداخت می شود و مابقی هزینه از طریق حواله بانکی و هنگام دریافت سند به حساب فروشنده واریز خواهد شد. حال اگر می خواهید ملک را اجاره دهید باید جهت درآمد حاصل از اجاره مالیاتی پرداخت کنید. می توانید با خیال راحت خریدتان را انجام دهید. در صورتیکه شما به عنوان خریدار یا فروشنده هنگام سند زدن حضور نداشته باشید در هر دو مورد باید وکالتنامهی محضری به شخصی دهید که به عنوان وکیل خود برای پیگیری روند کارها انتخاب کرده اید. مشکل اصلی که در رابطه با سرمایه گذاری در کشورهای ترکیه و دبی وجود دارد، خارج شدن سرمایه ملی از کشور به قصد سرمایه گذاری پرسود در کوتاه ترین زمان ممکن است. داشته باشد ممکن است سرمایه شما به خطر بیفتد. برای پاسخ به این پرسش، فرض کنید سرمایهگذاری در سال 2016 دارایی خود در ایران را به لیر تبدیل میکند و ملکی در ترکیه به ارزش 100 هزار لیر میخرد. 

{خرید خونه تو ترکیه|خرید خانه در ترکیه|خرید ملک ترکیه}

این افراد آن زمان میتوانستند تصمیمهای درستتری برای دارایی خود بگیرند که از آن محروم شدهاند. نرخ این مالیاتها به این صورت است؛ مالیات زمان خرید 5/1 درصد، مالیات تمبر 15/0 درصد تا 75/0 درصد، مایات سالانه بر املاک 1/0 درصد تا 6/0 درصد و مالیات بر عایدی سرمایه 35 درصد است که مالیات 35 درصدی برعایدی سرایه به بخشی از رشد قیمت ملک که بیشتر از تورم عمومی است ربط دارد که بیشترین مالیات دریافتی همین مالیات عایدی بر سرمایه است که زیان افراد را به بیشتر از 27 درصد میرساند. در حال حاضر 4 درصد از ارزش واقعی ملک مورد نظر به عنوان مالیات ملک برای نقل و انتقال به دفتر اسناد پرداخت می شود. سهم خریدهای خارجی مسکن ترکیه از کل معاملات این کشور چیزی حدود 2 درصد است. س: آیا مالیات بر ملک در ترکیه زیاد است؟ همچنین کسر 4 نوع مالیات زمان خرید، مالیات تمبر، مالیات سالانه بر املاک و مالیات بر عایدی سرمایه حدود 35 درصدی نیز لحاظ میشود و همین کسورات، مبلغ زیان را بالاتر میبرد. همانطور که کمی بالاتر ذکر کردیم، هزینه های منزل در ترکیه بسیار ارزان می باشد.

{اقتصاد ترکیه را به بیثباتی تبدیل کرده است.|خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان|خرید خانه و ملک در ترکیه|خرید ملک در ترکیه}

خرید ملک ارزان قیمت در ازمیر : ازمیر بعد از استانبول و آنکارا سومین شهر بزرگ ترکیه است. سیستم اتوبوس رانی در این شهر توریستی پیشرفته، منظم، ارزان و راحت است و اتوبوس ها روزانه به اکثر مناطق شهری آنتالیا، حتی حومه شهر، رفت و آمد دارند. امروزه با وضع قوانین جدید در حوزه ملک که به سود خریدار انجام شده است، شما می توانید با خرید ملک با 100 میلیون تومان، از مزایای خرید ملک در ترکیه (صفحه اینترنتی مربوطه) بهره مند شوید. البته برخی افراد به خاطر سکونت دائمی یا توریستی املاک ترکیه را خریداری کردهاند که شاید برای این افراد سود و زیان اهمیت بسیاری نداشته باشد. ارزش لیر در برابر دلار با سقوط ۶۷ درصدی، بسیار کاهش یافته، تا جایی که نرخ برابری دلار در برابر لیر به 2/9 رسیده است. این شهر توانسته که در سال های گذشته محبوبیت را از دیگر شهر های پربازدید دنیا بگیرد. به منظور بهبود پیدا کردن سبک زندگی و نیز مدرنیته شدن خانه ها خرید و فروش ملک در استانبول و دیگر شهر های ترکیه رشد داشته است. اقتصاد ترکیه را به بیثباتی تبدیل کرده است. با دو سناریو میتوان آینده املاک ترکیه را مورد بررسی قرار داد.

 

منبع : خرید ملک در آنکارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی