مشاورین املاک کوبه

مشاوره املاک در ترکیه

مشاورین املاک کوبه

مشاوره املاک در ترکیه

۱۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

قیمت ملک در ترکیه به پول ایران ✔️ (اخذ اقامت 2021) 

لذا در ادامه از بیان مکررات جلوگیری نموده و به معرفی شهر آنکارا و محلههای جذاب این شهر برای اجاره و خرید خانه، آپارتمان، ویلا و سوئیت می پردازیم. لازم به ذکر است اگر ملک خریداری شده پنج الی هشت سال به نام شما باقی بماند و در این مدت هیچ گونه مشکل حقوقی، کیفری و مالیاتی نداشته باشید، می توانید اقامت دائم ترکیه را از اداره مهاجرت این کشور درخواست کنید. س: فروش ملک من چه مدت طول می کشد؟ ما تضمین می کنیم که فعالیت های بازاریابی موثری در طول توافق که ما مسول آن هستیم انجام خواهیم داد، با این حال، ممکن است فروش نمونه کارها لزوما نتیجه انجام صحیح کار ما نباشد. پاسخ: بله برخی از نمونه کارها آپارتمان مبله و ویلا هستند. پاسخ: بله شما، همسرتان و فرزندان زیر 18 سال (در تاریخ درخواست) می توانید شهروندی بگیرید. تنها همسر و فرزندان زیر هجده سال می توانند از خرید شما سود ببرند.

{خرید خانه در ترکیه|خرید خانه ترکیه|خرید خانه درترکیه}

اگر تمایل دارید در مورد پیش خرید خانه در ترکیه (شما می توانید اینجا را امتحان کنید) بیشتر بدانید می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید. از دیگر مواردی که باید قبل از سرمایهگذاری بررسی کنید چه در ترکیه یا دیگر کشورها، نرخ تورم است. همچنین در شهر دیگر ترکیه ازمیر حدود قیمت خانه برای هر متر مربع حدود ۳۵۰۰ لیر در سال ۲۰۲۱ برآورد شده است . برای مثال اگر فردی یک سال قبل خانهای را در ترکیه خریداری کرده باشد بر اساس آمار رسمی از شاخص قیمت مسکن ترکیه و همچنین ارزش لیر به دلار این سرمایهگذاری شاید سود چندانی (حدود ده درصد) برای این شخص به همراه نداشته است. س: آیا می توانم یک ملک در حال ساخت را برای درخواست شهروندی ترکیه از طریق برنامه سرمایه گذاری، خرید کنم؟ در سال های گذشته بسیاری از سرمایه گذاران و متقاضیان خرید ملک توانستند با این تسهیلات ملک مورد نظر خود را خریداری کنند. خریدار خانه بدون آنکه متوجه این قضیه شود در دام کلاهبرداری میافتد و ملک را با قیمت ارزانی خریداری میکند، غافل از اینکه پس مدتی بانک اقدام میکند و خانه را در عوض بدهی ها مصادره میکند. دولت ترکیه وجوه در گردش مربوط به فروش املاک و مستغلات را دریافت میکند.

پاسخ: این روند مربوط به حجم کار در سازمانهای دولتی است ممکن است 60 روز طول بکشد تا روند تابعیت نهایی شود. پاسخ: بله اگر شما وکالت خود را به یک وکیل یا شخصی که در ترکیه به آن اعتماد دارید ارسال کنید، نماینده شما می تواند این روند را به نماینده گی از شما دنبال کند. همچنین درصد بالای بهره وامهای بانکی این کشور نیز یک مشکل دیگر در مسیر خریداران خانه است. یک قرارداد فروش شامل تمام شرایط توافق نامه توسط هر دو طرف با پرداخت سپرده امضا می شود و درخواست سند ملک آغاز می شود. میتوانید مبلغ خانه را قسطی پرداخت کنید اما همزمان سند هم به نام شما باشد. پاسخ شنیده بود: مرحله بعدی این است که بروید و کسب و کارتان را شروع کنید. در این صورت، نمایندگان ما تور بازدید را انجام خواهند داد و به سوالات خریداران پاسخ خواهند داد مانند اینکه شما در آنجا باشید.

این شبه جزیره از استراحتگاه های کوچکتر تشکیل شده است که بعضی از آنها مانند Yalikavak و Turgutreis به بهشت مهاجرین تبدیل شده اند. پس از اتمام تمام کارهای لازم برای شما، ما گذرنامه های ترکی شما را به آدرس شما ارسال خواهیم کرد و یا ما تا زمانی که به ما مراجعه نکنید، آنها را برای شما محفوظ نگه خواهیم داشت. پس از کاهش ارزش پول ملی ترکیه، جذابیت خرید خانه در ترکیه توسط خارجی ها بیشتر شده است. دولت ترکیه دفتر ویژه شهروندی را برای کاهش خرج کردن زمان متقاضیان، باز کرده است. اگر ملک مطابق با قیمت بازار قیمت گذاری شود، میانگین زمان فروش بین 3-6 ماه است. اگر آنچه شما می خواهید فروش سریع تری باشد، قیمت گذاری املاک و مستغلات شما زیر قیمت بازار می تواند به ما در دستیابی به آن کمک کند. املاک با درآمد اجاره را اینجا بررسی کنید. این سوالات به شما کمک می کند که هدفتان را دقیق تر مشخص کنید و برای خرید ملک در ترکیه (https://koobeh.net/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-nkb156) و اقامت، بهتر تصمیم گیری کنید.

 منبع: خرید ملک در محله های استانبول

 

 

خرید ویلا در ترکیه  (لیست قیمت 2021) 

ترجیح داده شده ترین نوع تابعیت در سالهای اخیر، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است زیرا متقاضیان هم تابعیت می گیرند و هم سرمایه گذاری سودآور مداوم دارند. روند درخواست شهروندی چندان سخت نیست اما اگر متقاضیان بخواهند به تنهایی درخواست آن را بدهند، به دلیل معاملات رسمی پیچیده و چالش برانگیز است. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که خانه دست اول را شما از سازنده میخرید پس احتمالا هزینه مالیات بر ارزش افزوده دارد(فقط بافت های فرسوده و باسازی شده معاف از مالیات معاف هستند) که این هزینه میتواند گاهی تا ۱۸درصد باشد. شما زمانی که یک وسیله یک میل یا مکانی را خریداری می کنید در واقع پول خود سرمایهگذاری کرده اید و توانستید ارزش پول خود را حفظ کنید. با اینکه خرید خانه در ترکیه - فهرست این وب سایت را مرور کنید - در حال حاضر از همیشه راحتتر و سریعتر شده است، اما همچنان لازم است پیش از اقدام به خرید مسکن در یک کشور غریبه تا جای ممکن اطلاعات کافی و به روز در زمینه املاک در ترکیه داشته باشید. یک علت اصلی رونق سرمایهگذاری خارجی در بازار مسکن ترکیه، «معجزه وام» است؛ سیاستی که این کشور برای تامین مالی بخش مسکن در سالهای اخیر به اجرا درآورد بر «تحریک توام عرضه و تقاضا» با تسهیلات جذاب و کارآمد پایهگذاری شده است.

به لطف کارشناسان محلی ما، این یک فرآیند آسان و ساده برای مشتریان در استانبول هومز است. قیمت ویلا در ترکیه بسیار پایین تر از قیمت ویلا در کشورهای اروپایی و خصوصاً تهران است. شما در املاک هوملند ترکیه می توانید تضمین بهترین قیمت برای خرید ملک در استانبول با تخفیف های بسیار ویژه را داشته باشید. البته امکان اقامت دائم با خرید ملک کمتر از ۲۵۰ هزار دلار هم ممکن است اما اگر ملک شما کمتر از ۲۵۰ هزار دلار ارزش گذاری شود شما تنها بعد از گذشت ۵ سال میتوانید دریافت اقامت دائم ترکیه را بگیرید ولی ممکن است به شما پاسپورت ترکیهای ارائه نگردد. و چون انتقال سند تنها پس از تسویه حساب با فروشنده امکان پذیر است. با تصمیمی که در تاریخ 19.09.2018 و 07.12.2018 در روزنامه رسمی ترکیه منتشر شده است، این امکان وجود دارد که شما می توانید با خرید ملکی در ترکیه به ارزش حداقل 250.000 دلار یا تعهد در دفتر اسناد رسمی برای خرید ملک به ارزش 250.000 دلار شهروندی ترکیه را بدست آورید. در مرحله اول، شما ملکی به ارزش 250.000 دلار خریداری می کنید، و ما برای اطمینان از کسب صلاحیت تابعیت به اداره کل ثبت اسناد و کاداستر (دفتر تاپو) مراجعه می کنیم (دفتر تاپو).

{خرید املاک در ترکیه|خرید مسکن در ترکیه|خرید خانه از ترکیه}

پاسخ: پس از خرید ملک با ارزش بیش از 250.000 دلار، می توانید به اداره کل ثبت اسناد و کاداستر (Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü به زبان ترکی) مراجعه کنید. علاوه بر این، با داشتن بیش از 120 متخصص محلی در تیم خود، ما در دفاتر خود بیش از 20 زبان صحبت می کنیم، از جمله انگلیسی، ترکی، هلندی، سوئدی، روسی، آلمانی، فرانسوی، عربی، فارسی، چینی، پشتو، اردو، پنجابی و غیره. همچنین شرایط کار در ترکیه مستلزم داشتن دعوتنامه کار و دانستن زبان ترکی است. همچنین، مقامات یک بررسی محلی انجام خواهند داد و از شما می خواهند به مصاحبه به زبان ترکی شرکت کنید. پاسخ: پس از خرید ملک با ما، تیم استانبول هومز به شما کمک می کند تا تمام مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. دولت جمهوری ترکیه سیستم کارت فیروزه را برای جذب مربیان سطح بالا، سرمایه گذاران یا هر کسی که به فعالیت های هنری، ورزشی، اجتماعی و فرهنگی کمک خواهد کرد، ایجاد کرده است. در درخواست شهروندی، راهنمایی قانونی نیز حیاتی است. پس از یافتن خانه ای مناسب برای شما، شما را در هر مرحله از مراحل خرید راهنمایی می کنیم. در این مرحله، استانبول هومز مشتریان خود را از طریق فرایند شهروندی راهنمایی می کند.

این توجه همچنین منجر به افزایش درخواست های شهروندی می شود. چگونه می توان برای تابعیت درخواست کرد؟ به طور میانگین می توان قیمت خرید خانه در محله های مختلف استانبول را بین 400 هزار لیر تا 700 هزار لیر تخمین زد. اگر قصد اقامت در یکی از شهرهای پرجمعیت، مدرن و به طبع گران ترکیه را دارید، شهرهای ازمیر، استانبول و آنکارا گزینههای مناسبی هستند. اگر دوستدار طبیعت و فضای سرسبز هستید و همچنین قصد خرید خانه ارزان قیمت در ترکیه را دارید ، شهرهایی نظیر آنتالیا، آنالیا و مارماریس را به شما پیشنهاد می کنیم. و هنگامی که شما قصد تخلیهی این خانه را دارید با مراجعه به اداره برق و آب مبلغ سپرده را در صورتیکه بدهی نداشته باشید پس میگیرید. سلبریتی هوم این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید با کارشناشان خبره تماس حاصل فرمایید و مشاوره لازم جهت خرید خانه ترکیه داشته باشید. پاسخ: وزارتخانه می خواهد اطمینان حاصل کند که حداقل مقدار 250.000 دلار است. قیمت اجاره آپارتمان در شیشلی | Şişli چقدر است؟

منبع: خرید ملک لوکس در استانبول

 

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول 

طبق قوانین کشور ترکیه، خب مسلماً جواب این سؤال بله است و امکان فروختن ملک در ترکیه را دارید و حتی به فرد خریدار اقامت ترکیه نیز تعلق می گیرد. اگر قصد خرید ملک در آنتالیا را دارید شناخت بیشتر این شهر زیبای ترکیه به شما کمک خواهد کرد بهترین تصمیم را بگیرید. اگر بودجه شما بیشتر است، خرید خانه و ملک در استانبول اقامت شما در ترکیه را تضمین میکند. اگر اقامت فرد متقاضی در کشور ترکیه از طریق خرید یا اجاره ملک باشد و ۶ ماه از زمان اقامت وی گذشته باشد, فرد میتواند در این کشور شروع به کار کند. پس از پایان یک سال این امکان وجود دارد که فرد متقاضی اقامت خود را تمدید کرده و مدت زمان بیشتری در این کشور بماند. مسعود بنابیان درخصوص افزایش سفر ایرانیان به ترکیه گفت: با وجود ثبات قیمت دلار و افزایش تورم در داخل شاهد افزایش ۴۵درصدی سفر ایرانیان به ترکیه نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم که در صورت ادامه شرایط فعلی این عدد باز هم بیشتر خواهد شد. فرآیند خرید ملک در هر نقطه در جهان پیچیدگیهای خاص خود را دارد و قبل از هر اقدامی در این زمینه باید با انجام تحقیقات ضروری، اطلاعات مفید را کسب نموده و سپس به خرید ملک اقدام نمود.

{خرید خانه درترکیه|خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان|خرید خانه در ترکیه}

کشور ترکیه با داشتن آبوهوای مناسب و جاذبههای گردشگری همواره از سالیان قبل موردتوجه مردم کشورمان برای مسافرت و مهاجرت بوده است. این نوع اقامت دارای ۳ ماه است و ایرانیان برای گرفتن این نوع اقامت نیازی به اخذ ویزا ندارند و متقاضیان اقامت ترکیه میتوانند در این کشور ۹۰ روز بدون نیاز به داشتن ویزا یا اجازه اقامت ترکیه بدون مواجهه با هیچ مشکلی ساکن شوند. این روش یکی از روشهای مرسوم برای اخذ اقامت ترکیه است که بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت به ترکیه از آن استفاده میکنند. اما بهتر است این نکته را همواره در خاطر داشته باشید که اطلاع از حداقل میزان سرمایه مورد نظر جهت اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. البته بهتر است یک نکته خیلی جالب را پیش از هر گونه اقدامی برای اجاره خانه در استانبول بدانید و این نکته این است که برای اجاره خانه در استانبول و سایر شهرهای ترکیه، هیچ نیازی به پرداخت هزینههای هنگفت در ازای رهن منزل نخواهید داشت. این مورد را هم میتوان یک موهبت در نظر گرفت، هم به عنوان یکی از معایب خرید ملک در ترکیه، که شاید موجب پشیمانی برای بسیاری از افراد باشد.

{خرید خانه در ترکیه نی نی سایت|خانه خریدن در ترکیه|خانه در ترکیه خرید}

امروز هزینه سفر به کیش با سفر به استانبول تقریبا برابر است، ضمن آنکه در کنار تفریح، خرید هم میتوان انجام داد. انجام کار در کشور ترکیه ملزم داشتن کارت اقامت یا کیملیک است و ضخص در صورتی میتواند این کارت را دریافت کند که یک کارفرمای ترک او را استخدام کند و هزینهٔ بیمه وی کاملاً پرداخت شده باشد سپس فرد میتواند برای دریافت مجوز کار اقدام کند. این فعال اقتصادی در مورد نقل و انتقال پول توضیح داد: شرکتهای ترک که با برخی صرافیهای ایران در ارتباط هستند اقدام به نقل و انتقال پول میکنند و غالباً این پولها از سمت ایران به ترکیه ارسال میشود. وی ادامه داد: ایرانیها سالانه حدود 4000 شرکت که هر کدام به صورت میانگین 2500 دلار هزینه دارد در ترکیه ثبت میکنند. این به غیر از ثبت شرکت در قبرس، پرتغال و اسپانیا است که در آنجا نیز به همین میزان شرکت ثبت میشود و هزینههای بالاتری نسبت به ترکیه دارند. برای اقامت ترکیه از طریق اجاره ملک, متقاضی باید ابتدا با ویزای توریستی به ترکیه آمده و سپس ویزا را به اقامت توریستی یک ساله از طریق اجاره ملک تبدیل کند.

{خرید خانه ترکیه|Homeland خرید خانه در ترکیه|خرید خانه در ترکیه به لیر}

راههای بسیاری برای متقاضیانی که قصد دارند اقامت ترکیه را دریافت کرده و مایلاند از مزایای زندگی در ترکیه بهرهمند شوند، وجود دارد, یکی از ارزانترین و مطمئنترین این راهها اخذ اقامت ترکیه با اجاره ملک است. وی ادامه داد: با وجود دلار ۱۱ هزار تومانی، اما باز هم تفریحات و اقامت در این کشور بسیار ارزانتر از ایران است، ضمن آنکه علاوه بر تفریح، بحث خرید مخصوصا پوشاک نیز مطرح است. رئیس اتاق بازرگانی ایران و ترکیه با اشاره به اینکه اطلاعیههای سرمایهگذاری در ترکیه مربوط به همه کشورهاست، ادامه داد: تقاضای ایرانیان برای خرید ملک در ترکیه طی یک سال گذشته به دلیل نوسانات ارزی و کاهش ارزش پول ملی افزایش زیادی داشته، اما متقاضیان و خریداران باید توجه کنند امکان سقوط قیمت مسکن در ترکیه محتمل است. اجاره خانه یکی از روشهای مرسوم برای اخذ اقامت ترکیه است که بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت به ترکیه از آن استفاده میکنند. 

منبع: خرید ملک در محله های استانبول

 

قیمت ملک در ترکیه به پول ایران ✔️ (اخذ اقامت 2021) • سروش فردا

بالا بودن فرهنگ مردم این مناطق هم دلیل دیگری برای خوب بودن خرید ملک در آنجاست. از این رو متقاضیان خرید ملک دارای انتخابهای متنوعی در این شهر و استان هستند و میتوانند از ۱۹ منطقه و محدوده رسمی که ۵۰۰ کیلومتر از خط ساحلی جنوبی را پوشش میدهد، ملک موردنظر خود را انتخاب کنند. به این ترتیب متقاضیان خارجی میتوانند از مزایای حداقل قیمت اجاره ملک در ترکیه نیز بهره مند شده و کسب درآمد کنند. تا به امروز در شهر آلانیا بیشتر از بیست هزار شهروند خارجی سکونت دارند، ( در این شهر ملک یا خانه خصوصی دارند) به همین دلیل زندگی برای اتباع خارجی در این شهر بسیار آسان تر از گذشته شده است. اما برای زندگی محلهی بسیار خوبی است. البته عشق و علاقه به زندگی در منطقه با صفای بدروم ترکیه به زمان حال خلاصه نمیشود. شیرین اولر: این منطقه با وجود اینکه در حال حاضر سرمایهگذار چندانی ندارد اما در آن پروژههای بسیار خوبی ساخته شده و برای زندگی مناسب است. که تفاوت قیمتی بسیار زیادی باهم دارند و کارایی جداگانهای میتوان برای آنها در نظر گرفت. 

اما میتوان با دریافت فرم تاییدیه ملک از طرف دولت ترکیه، پیش از دریافت حقوق شهروندی، نسبت به دریافت مجوز اقامت برای خود و خانوادهتان اقدام کنید. پس در یک بررسی کلی میتوان نتیجه گرفت که شرایط خرید اقساطی خانه و آپارتمان در ترکیه از خانه ای به خانه دیگر و از شهری به شهر دیگر متفاوت خواهد بود. دویدن و قدم زدن در ساحل آلانیا، پیکنیک در کنار رودخانه Dimçayı و حتی بازدید از مرکز شهر آلانیا که شامل خیابان آتاتورک با مغازهها و فروشگاههای بزرگ و رقص و موسیقی سنتی است، از دیگر جاذبههای زندگی در آلانیا است. مشاورین و نمایندگان بومی املاکت در ترکیه به شما کمک میکنند که تا علاوه بر به دست آوردن اطلاعات ملکی لازم برای خرید خانه در ترکیه با سبک زندگی و فرهنگ ترکیه نیز بیشتر آشنا شوید. نیز بر روی قیمت آنها تاثیر مستقیمی دارند. لغو مالیات بر ارزش افزوده در خرید املاک و مستغلات در ترکیه در حق سرمایه گذاران خارجی ، یا مهاجران ترک که بیش از نیم سال در خارج از ترکیه زندگی و کار می کنند. شیشلی: در این منطقه ایرانیهای زیادی زندگی میکنند.

{ ترکیه خرید ملک|خانه خریدن در ترکیه|خانه در ترکیه خرید}

در این منطقه اعراب ثروتمند زیادی وجود دارند. من هم مثل همه ادم های این دنیا، دنبال پیشرفت و رسیدن به آرزوهای خودم بودم. تصور کنید که ۱ آپارتمان را در یکی از کوچه های شهر تهران خریداری میکنید. کایتهانه: این منطقه برای کسانی که میخواهند در عین دسترسی راحت به امکانات، کمی از مرکز شهر فاصله داشته باشند و هزینهی کمتری برای خرید ملک بپردازند مناسب است. این مقاله برای سال ۲۰۲۰ بروز رسانی شده و دارای آخرین تغییرات برای خرید ملک در ترکیه ۲۰۲۰ می باشد. در سال 2018 قوانین جدید وضع شد که افراد خارجی در صورتی که ملکی با ارز 250 هزار دلار خریداری کنند، اقامت دائم این کشور را می گیرند و هم چون بومیان ترکیه می توانند از خدمات پیش رو استفاده کنند. کشور ترکیه با شیوع ویروس کووید-19 از همان اول اقدامات حیاطی انجام داده و پرواز های خارجی کشور های دیگر را بست. پس از کسب پاسخ مثبت از سازمان های بازرسی مربوط به شهروندان خارجی و پرداخت مالیات و عوارض مربوطه، خریدار اسناد اصلی را دریافت می کند که در آن، مالکیت ملک (تاپو) ثبت شده است و تاییدکننده انتقال مالکیت از فروشنده به مالک جدید می باشد. 

در مطلب روش های سرمایه گذاری در ترکیه بحث سرمایه گذاری کم ریسک در ترکیه توضیح داده شده است. کوچوک چکمجه: بعضی از محلههای این بخش ضعیف و بعضی جای خوبی برای سرمایه گذاری است که با توجه به بودجهی سرمایهگذار قابل خریداری است. اسکودار و سانجاک تپه: یکی دیگر از مناطق آسیایی که برای خرید ملک در استانبول مورد توجه ایرانیها است. مجیدیه کوی: در این منطقه برجها و مراکز خرید بسیاری هست و سرمایهگذاران اروپایی نیز ملک خود را در این محل خریداری میکنند. اگر مبلغ ملک خریداری شده ۲۵ هزار دلار باشد، خریدار میتواند برای خود و اعظای خانواده اش پاسپورت کشور ترکیه را اخذ نماید. تغییرات دائمی نرخ لیر و دلار در برابر تومان ، میتواند باعث ضررهای مالی زیادی برای خریدار باشد . اما اینگونه نیست؛ استانبول شهر کشیدهای است و رفتن از بخش غربی تا شرقی آن یک ساعت و نیم بدون ترافیک و با وجود ترافیک دو برابر در راه خواهید بود. شما با مبلغ ۲۵۰,۰۰۰ دلار میتوانید خانهای را تهیه کنید و بعد از آن میتوانید از زندگی در این کشور لذت ببرید.نگران این هزینه نباشید ما به شما اطمینان می دهیم، سرمایه شما در چند سال بعد قطع به یقین چندین برابر میشود و از این سرمایهگذاری پشیمان نخواهید شد.

منبع: خرید ملک ارزان در ترکیه

قیمت خرید خانه و آپارتمان در آنکارا

اپراتورهای معروف ترکیه ترک تله کام ، تورک سل و وودافن میباشد و معمولا اپراتورها برای کسانیکه قراردادهای دوساله با اپراتورها میبندد بستههای ویژه ای در نظر میگیرد. البته ذکر این نکته ضروری است که شما اگر به دنبال دریافت اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه هستید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که خانهای که خریداری میکنید از یک ترک و یا کسی که تبعه ترکیه را دارد، باشد. در بازار مسکن ترکیه سالیانه و به طور میانگین یک میلیون و 200 ملک خرید وفروش میشود. همانگونه که اشاره کردیم قیمت خانه در شهر استانبول به دلیل جاذبه های گردشگری بالایی که دارد و سالیانه تعداد مسافر بالایی را در خود جای میدهد میتواند نسبت به پول ایران مقداری سنگین تر از داخل کشور ایران باشد. به گزارش کاماپرس، به نقل از دنیای اقتصاد، افرادی که ظرف 5 سال اخیر در ترکیه خانه خریدهاند اگر امروز مسکن خود را بفروشند و به دلار تبدیل کنند، زیان بسیاری متحمل میشوند چراکه ارزش لیر در مقابل دلار بسیار پایین آمده است. فقط در یک صورت میتوان از عدم باخت صحبت کرد که تورم مسکن از تورم دلار سبقت بگیرد که بسیار سناریوی ضعیفی است؛ البته در این صورت نیز با وجود مالیاتها این عدم باخت نیز نوعی باخت به حساب میآید.

بدین صورت که هنگام امضای قرارداد فروش، ودیعه که معمولا 10 هزار لیر است، پرداخت می شود و مابقی هزینه از طریق حواله بانکی و هنگام دریافت سند به حساب فروشنده واریز خواهد شد. حال اگر می خواهید ملک را اجاره دهید باید جهت درآمد حاصل از اجاره مالیاتی پرداخت کنید. می توانید با خیال راحت خریدتان را انجام دهید. در صورتیکه شما به عنوان خریدار یا فروشنده هنگام سند زدن حضور نداشته باشید در هر دو مورد باید وکالتنامهی محضری به شخصی دهید که به عنوان وکیل خود برای پیگیری روند کارها انتخاب کرده اید. مشکل اصلی که در رابطه با سرمایه گذاری در کشورهای ترکیه و دبی وجود دارد، خارج شدن سرمایه ملی از کشور به قصد سرمایه گذاری پرسود در کوتاه ترین زمان ممکن است. داشته باشد ممکن است سرمایه شما به خطر بیفتد. برای پاسخ به این پرسش، فرض کنید سرمایهگذاری در سال 2016 دارایی خود در ایران را به لیر تبدیل میکند و ملکی در ترکیه به ارزش 100 هزار لیر میخرد. 

{خرید خونه تو ترکیه|خرید خانه در ترکیه|خرید ملک ترکیه}

این افراد آن زمان میتوانستند تصمیمهای درستتری برای دارایی خود بگیرند که از آن محروم شدهاند. نرخ این مالیاتها به این صورت است؛ مالیات زمان خرید 5/1 درصد، مالیات تمبر 15/0 درصد تا 75/0 درصد، مایات سالانه بر املاک 1/0 درصد تا 6/0 درصد و مالیات بر عایدی سرمایه 35 درصد است که مالیات 35 درصدی برعایدی سرایه به بخشی از رشد قیمت ملک که بیشتر از تورم عمومی است ربط دارد که بیشترین مالیات دریافتی همین مالیات عایدی بر سرمایه است که زیان افراد را به بیشتر از 27 درصد میرساند. در حال حاضر 4 درصد از ارزش واقعی ملک مورد نظر به عنوان مالیات ملک برای نقل و انتقال به دفتر اسناد پرداخت می شود. سهم خریدهای خارجی مسکن ترکیه از کل معاملات این کشور چیزی حدود 2 درصد است. س: آیا مالیات بر ملک در ترکیه زیاد است؟ همچنین کسر 4 نوع مالیات زمان خرید، مالیات تمبر، مالیات سالانه بر املاک و مالیات بر عایدی سرمایه حدود 35 درصدی نیز لحاظ میشود و همین کسورات، مبلغ زیان را بالاتر میبرد. همانطور که کمی بالاتر ذکر کردیم، هزینه های منزل در ترکیه بسیار ارزان می باشد.

{اقتصاد ترکیه را به بیثباتی تبدیل کرده است.|خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان|خرید خانه و ملک در ترکیه|خرید ملک در ترکیه}

خرید ملک ارزان قیمت در ازمیر : ازمیر بعد از استانبول و آنکارا سومین شهر بزرگ ترکیه است. سیستم اتوبوس رانی در این شهر توریستی پیشرفته، منظم، ارزان و راحت است و اتوبوس ها روزانه به اکثر مناطق شهری آنتالیا، حتی حومه شهر، رفت و آمد دارند. امروزه با وضع قوانین جدید در حوزه ملک که به سود خریدار انجام شده است، شما می توانید با خرید ملک با 100 میلیون تومان، از مزایای خرید ملک در ترکیه (صفحه اینترنتی مربوطه) بهره مند شوید. البته برخی افراد به خاطر سکونت دائمی یا توریستی املاک ترکیه را خریداری کردهاند که شاید برای این افراد سود و زیان اهمیت بسیاری نداشته باشد. ارزش لیر در برابر دلار با سقوط ۶۷ درصدی، بسیار کاهش یافته، تا جایی که نرخ برابری دلار در برابر لیر به 2/9 رسیده است. این شهر توانسته که در سال های گذشته محبوبیت را از دیگر شهر های پربازدید دنیا بگیرد. به منظور بهبود پیدا کردن سبک زندگی و نیز مدرنیته شدن خانه ها خرید و فروش ملک در استانبول و دیگر شهر های ترکیه رشد داشته است. اقتصاد ترکیه را به بیثباتی تبدیل کرده است. با دو سناریو میتوان آینده املاک ترکیه را مورد بررسی قرار داد.

 

منبع : خرید ملک در آنکارا

 

خرید ویلا در ترکیه

فقط باید توجه کنید که ملکی که خریداری می کنید حتما دارای سند باشد .مثلا در برخی روستاها و اطراف برخی شهرها خانه های بدون سند وجود دارند که با کمی دقت و بررسی و مشاوره میتوانید از وجود سند ملک اطمینان حاصل کنید. سپس سند، پس از اطمینان از اینکه ملک مطابق با مدارک است، اعطا می شود. اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما مراحل کار را یاد بگیرید و اینکه بر خلاف باور عمومی چقدر ساده و راحت است. اکنون که در حال بررسی یک وب سایت مناسب برای خرید املاک و مستغلات در ترکیه هستید، زمان آن رسیده که مراحل و شرایطی را که هنگام خرید ملک در ترکیه با آنها روبرو خواهید شد بیاموزید. همچنین اگر به دنبال مکانی مناسب برای پیست اسکی و دوچرخه سواری هستید، یالوا را می توانید برای زندگی برگزینید. این که آیا شما می خواهید آپارتمان و یا ویلایی در استانبول به عنوان مکانی برای بازنشستگی و یا محل برای سرمایه گذاری داشته باشید یک گزینه جذاب است. و در خرید ملک حقى از شما به عنوان خریدار خارجى ضایع نشود. بهره برداری از این تصور برای سرمایه گذاری در آپارتمان اجازه می دهد تا فرصت استفاده شخصی و یا ایجاد یک درآمد جذاب با اجاره دادن آن به ساکنان و بازدید کنندگان شهر بوجود آید.

درآمد ماهانه بدون پرداخت اجاره خانه در ترکیه برای زندگی دو نفر مناسب است. استانبول از دو قسمت اروپایی و آسیایی تشکیل شده است . اقتصاد در حال رشد است و در حال محکم شدن وبه نظر می رسد متضاد با سایر کشورهای اروپایی که از اقتصاد رنج میبرند باشد. سن در حال رشد طبقه متوسط، دلیل دیگری برای بازار سرمایه گذاری قوی در کشور است. این در تقابل با دیگر نقاط اروپا است. دلایل بسیاری وجود دارد که چرا این شهر یک گزینه محبوب برای خرید است. برای تنظیم سند در دفترخانه نیاز به اخذ مجوز لازم از استانداری هر شهر می باشد که انجام آن بین 6 تا 8 هفته به زمان می برد نکته مهم این است که اگر در محل خرید ملک قبلا به اتباع کشور های خارجی ملک فروخته شده باشد مجددآ نیاز به انتظار جهت اخذ سند نخواهد بود. البته گفتن این نکته ضروریست که برای زندگی در این شهر به بودجه بالایی نیاز دارید چرا که هزینه های زندگی در این شهر نسبتاً بالا است. قیمت اجاره مغازه در استانبول نیز با توجه به منطقه و موقعیت آن متفاوت است اما هرچقدر شرایط بهتری در اطراف مغازه حاکم باشد، قیمت اجاره بها نیز بالا می رود.  

{اقتصاد استانبول قوی و رو به رشد است.|خرید ملک در ترکیه|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید مسکن در ترکیه}

شما با مبلغ ۱۵۰ هزار لیر نیز میتوانید در ترکیه ملک خریداری کنید. طی چهار ماه گذشته ایرانیها کلاً هزار و ۷۸۷ منزل در ترکیه خریداری کردهاند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵۰ درصد رشد نشان میدهد. این موارد عبارتند از: آب و هوا، رشد مثبت اقتصادی، فرصت ها و هزینه های زندگی. در زندگی روزمره ما هدف ما حفظ یک رژیم غذایی سالم بر اساس محصولات طبیعی است ، اما متأسفانه همه مواردی که از آنها تغذیه می کنیم ۱۰۰٪ طبیعی نیستند. این افزایشها ارزش از سرمایه گذاری توسط کسانی که قادر به انجام آن هستند را افزایش می دهد. اقتصاد استانبول قوی و رو به رشد است. رشد و توسعه نه تنها در بخش املاک و مستغلات بلکه در بخش صنعت نیز در پایتخت ترکیه آنکارا افزایش شایان توجهی داشته است. مبلمان ترک در ایران بسیار گرانقیمت هستند و کیفیت آنها نیز دقیقا متناسب با قیمتشان میباشد. خرید یک ملک در ترکیه ممکن است یک فرآیند بسیار پیچیده به نظر برسد، خصوصاً برای خریداران خارجی که در روند کار و آداب و رسوم در این کشور تجربه ای ندارند. چنانچه به دنبال ملکی ارزان و درخور خود و خانواده تان می گردید، با ما تماس بگیرید. با این شماره تنها جهت خرید و اجاره ملک در ترکیه تماس بگیرید.

بنابراین اگر سرمایه مشخصی داشته باشید، ویلایی بزرگتر در محله بهتری از ترکیه در مقایسه با تهران میتوانید خریداری کنید. بنابراین پیشنهاد میکنیم در کلیه مراحل از دانش و تخصص وکیل مهاجرتی برای خرید ویلاهای مدرن ترکیه استفاده کنید تا در زمان دریافت اقامت دچار مشکل نشوید. دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه در استانبول یا شهرهای دیگر ترکیه یک قدم بزرگ در سرمایهگذاری است. بررسیهای «دنیای اقتصاد» برای پاسخ به این پرسش نشان میدهد، سرمایهگذاری که سال ۲۰۱۶ با تبدیل سرمایه خود در ایران به لیر، وارد ترکیه شده و یک ملک به ارزش ۱۰۰ هزار لیر خریداری کرده است، امروز با لحاظ «سقوط سنگین ارزش لیر در برابر دلار» و «تورم سالانه مسکن ترکیه»، حداقل ۲۷ درصد «زیان» کرده است. نهایت موجودیمونم ۵۰ هزار دلاره . چرا باید با یک آژانس املاک و مستغلات معامله کنم؟ طبق آمار سازمان املاک و مستغلات استانبول متوسط قیمت واحدهای مسکونی فروشی در محله Küçükçekmece به ۳۸۰۰ لیر و در Başakşehir به ۳۴۵۵ لیر و البته در Arnavutköy به ۲۳۱۶ وAvcılar به ۲۵۶۳ لیر رسده است. نکته مهم برای سند ملک این است که سند بایستی مسکونی بوده و سند واحد خریداری شده نبایستی از نوع سند مشاع از زمین باشد زیرا برای این نوع سند اقامت ملکی تعلق نمی گیرد.

منبع: خرید ملک در استانبول

خرید ملک در ترکیه {فایل کامل آپارتمانها 2021}

موسسه کاریابی استانبول با هدف ارائه خدمات مهاجرتی و اقامتی برای ایرانیان در کشور ترکیه آغاز به فعالیت نموده است و در زمینه اقامت در ترکیه, تحصیل در ترکیه, … به دلیل این که اعطای وام بانکی برای خرید ملک در کشور ترکیه شرایط خاص خود را دارد. شنیدین با خرید خونه تو ترکیه بعد از پنج سال میشه درخواست شهروندی بدین؟ شهر آنکارا در مرکز ترکیه و آناتولی مرکزی قرار گرفته است و با مساحت 24.521 کیلومتر مربع و جمعیتی در حدود 5.5 میلیون یکی از شهرهای مهم همسایه غربی ایران و بعد از استانبول بزرگترین شهر این کشور به شمار می رود. در صورتی که قصد اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک را دارید باید به توصیه های مهم و حقوقی در این زمینه توجه نمایید تا بتوانید مطابق با قوانین و با کمترین ریسک موجود، ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. قانون ترکیه به شما اجازه میدهد تابعیت محل تولد خود را حفظ کنید و با شهروندی ترکیه، تابعیت مضاعف داشته باشید. کسی که صنف دوازده فارغ نشده باشد میتواند برای تحصیل به ترکیه برود. شما به عنوان یک دانش آموز خارجی می توانید از مقاطع ابتدایی برای.

{یک سرمایه گذاری امن با بازدهی مناسب میباشد.|شما مقرون به صرفه تر از خرید خانه در ایران است.|خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید مسکن در ترکیه|خرید ملک در ترکیه دیوار}

همچنین شما می توانید درخواست خرید خانه خود در ترکیه را در تمام ادارات پستی انجام دهید. جهت دسترسی می توانید به لینک زیر … پایان یافتن مهلت قانونی برای شروع پروژه (ها) ی معرفی شده به وزارتخانه مربوطه. بار دیگر، آپارتمان ها و مناظر دریایی پنت هاوس یکی از ویژگی های بسیاری از خانه ها در این محل است و همین امر باعث شده که این مکان به مقصد ترکان از شهرهای بزرگ مانند استانبول تبدیل شود که خواهان یک تفریح تابستانی هستند. این فرایند ماه ها طول می کشید. شهرهایی مانند ازمیر، مارماریس و شهرهایی با آب و هوای مدیترانه ای مناسب افرادی هستند که چنین شهرهایی را می پسندند. قیمت ملک در ترکیه طی سالهای اخیر، رشد خوبی را تجربه کرده و خرید خانه ترکیه - بیشتر بخوانید - یک سرمایه گذاری امن با بازدهی مناسب میباشد. پناهجویان و پناهندگان در کشور ترکیه می توانند ادامه تحصیل دهند: آموزش ابتدایی و متوسطه تمامی پناهندگان و پناهجویان حق بهره مندی از امکانات … اخذ شهروندی ترکیه با سرمایه گذاری در این کشور امکان پذیر می باشد. به عبارتی ساده میتوان گفت که خرید ملک در ترکیه برای شما مقرون به صرفه تر از خرید خانه در ایران است. مسیر دیگر و جایگزین بازار املاک ترکیه، بازار مسکن کشورمان است.طی ۵ سال گذشته تورم مسکن در تهران و سایر شهرها به گونهای بود که سرمایه ملکی افراد در این بازار به ترتیب ۷۵/ ۷ برابر و ۶ برابر شده است.اگر سرمایهگذار ایرانی بازار مسکن ترکیه، بازار مسکن ایران را انتخاب میکرد، باز دچار باخت نمیشد چرا که سرعت رشد قیمت مسکن در تهران به میزان ۱۴/ ۱ برابر بیشتر از سرعت کاهش ارزش ریال در برابر دلار است.بنابراین اینجا هم، آن سرمایهگذار به لحاظ ارزش دلاری سرمایهگذاری در ملک، حدود ۱۵ درصد سود یا بازدهی مثبت کسب میکرد. 

{این شهر از نظر مواد غذایی بسیار گران می باشد.|بیشتر بدانید مقاله زیر را مطالعه کنید.|خرید املاک در ترکیه|خرید خانه درترکیه|خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان}

طرحهای مسکن اجتماعی در کشورهای مختلف در مقابله با بالا رفتن قیمت مسکن و داشتن حق سرپناه تعریف شده و با روشهای گوناگون اجرایی میشود اما در ایران هیچ گونه طرح حمایتی برای فرودستان در نظر گرفته نشده است. بیمه DASK که بر اساس متراژ ساختمان و به صورت سالیانه محاسبه میشود. علاوه بر دسترسی های راحت، صبحانه های منو باز و وعده های غذایی سبک در رستوران هتل نیز می توانند حسابی شما را سر حال بیاورند. این شهر از نظر مواد غذایی بسیار گران می باشد. استعلام اینکه این ملک دارای مشکل هست یا خیر کار بسیار ساده ای است. انتخاب املاک معتبر برای خرید خانه، موضوع بسیار مهمی است. افرادى که املاک بالاى ۵ میلیون لیر دارند، به استثنا ملک هاى دیگرشان اگر ملک هاى دیگرى نیز خریدارى کنند، بین یک تا سه درصد مالیات به صورت سالیانه باید پرداخت نمایند. اگر قصد دارید تا در این باره اطلاعات تخصصیتری به دست آوردید با کارشناسان مجرب و توانمند موسسه مهاجرتی اصطهباناتی تماس حاصل فرمایید. اگر تمایل دارید در مورد خرید ملک در ترکیه بیشتر بدانید مقاله زیر را مطالعه کنید. اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در کدام شهر (استانبول، ازمیر، آنتالیا، آنکارا یا آنالیا) از کشور ترکیه قصد دارید ملکی را خریداری کنید؟  

 

بنابرین شما با خریداری ملکی به ارزش 60 هزار دلار آمریکا نیز قادر خواهید بود تا اقامت 3 ساله ترکیه از نوع توریستی که قابل تمدید تا 10 سال نیز هست را بدست آورید. بنابراین با پیشخرید یک آپارتمان و یا ویلای در حال ساخت در ترکیه، پس از تحویل، بدون شک سود بسیاری کسب خواهید کرد. همه با هزار امید و آرزو برای خرید خانه، به این کشور روانه میشوند، بدون آنکه اصلا از معایب خرید ملک در ترکیه، آگاه باشند. افرادی که می خواهند بیش از ۹۰ روزدراین کشور اقامت داشته باشند، می توانند با اجاره خانه در ترکیه اقامت دریافت کنند. تحصیل در این کشور اقدام نمائید، معیار … با توجه به افزایش حجم معاملات در حوزه خرید یا اجاره خانه در ترکیه متاسفانه در برخی از موارد امکان وقوع سوءاستفاده مالی یا کلاهبرداری نیز وجود دارد، از این رو توصیه می گردد برای اجاره خانه در ترکیه حتماً از طریق مشاورین املاک معتبر یا سایت های اجاره خانه شناخته شده اقدام نمایید. عده ای برای کار در ترکیه اقدام … مهاجرت به ترکیه. شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل. قیمت هر متر مربع به لیر ۴۴۳۲ لیر و به پول ایران هر متر مربع ۱۵ میلیون تومان می باشد.

منبع: خرید ملک در ترکیه

آیا خرید ملک در ترکیه سرمایه گذاری خوبی است؟

خانه خریدن در ترکیهاما طبق بررسی های صورت گرفته از واقعیت های زندگی در ترکیه و ایران، آمار ها تفاوت جذابی را ارائه می دهند. اما در ادامه ما با بررسی هزینه های زندگی در ترکیه ۲۰۲۱ تمامی موارد مورد نیاز را ارائه می دهیم. با این حال طبق آمار های ارائه شده قبل از بررسی هزینه ها می توان دید که زندگی در ترکیه ارزانتر است یا ایران؟ بنابر آمار و اطلاعات از سال ۲۰۱۳ تاکنون، متقاضیان خارجی چیزی بیش از ۴۰٫۰۰۰ ملک در استانبول را خریداری کردهاند و این شهر را به محبوبترین نقطه برای سرمایهگذاری در ترکیه بدل کردهاند. قیمت خانه در این محلههای استانبول به 30 تا 40 میلیون لیر می رسد. شما اگر از ابتدای مقاله تا به اینجا همه مطالب را مطالعه کرده باشید، کم و بیش با مزایای خرید ملک در ترکیه آشنا شده اید. اگر شما تصمیم به خرید ملک در استانبول دارید، مانند اتباع کشورهای عرب که علاقمند به خرید ویلا در استانبول هستند، ابتدا باید یک درخواست به بخش نظامی ارسال کنید.

{خرید خانه ترکیه|خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت}

خرید خانه در ترکیهاملاک استانبول طرف قرار داد با برترین شرکت های ساخت و ساز ترکیه پس از سالها فعالیت و تحقیق در حوزه خرید و فروش ملک در ترکیه و با بهره گیری از بهترین مشاوران توانسته است زمینه خریدی امن و مطمئن را برای شما سرمایه گذاران عزیز به ارمغان بیاورد. کشور ترکیه حتی برای سرمایه گذاری هم بسیار مناسب است. به طور مثال اگر شما برای تحصیل در ترکیه و مهاجرت تحصیلی به ترکیه اقدام کرده اید، باید هزینه زندگی دانشجویی در ترکیه را هم مورد بررسی قرار دهید. بنابراین شما میتوانید یک یا چندین ملک با مجموع این ارزش خریداری کرده و سپس برای دریافت اقامت ترکیه اقدام کنید. اخذ پاسپورت ترکیه پایان ماجرا نیست و شما می توانید از ترکیه به عنوان پلی برای ورود به بازار های مالی اروپا استفاده کنید. خود و یا مسئول خانواده باید از وضعیت مالی مناسبی برخوردار باشد. روند مالی یکی از واقعیت های زندگی در ترکیه می باشد.  

{خانه در ترکیه خرید|خرید منزل در ترکیه|خرید خانه از ترکیه}

در گذشته و سال های قبل یکی از معایب زندگی در ترکیه با عنوان گران بودن خصوصا با تجربه زندگی در استانبول ارائه می شد. منطقه «باساک سهیر» استانبول تنها به داشتن ساختمانهای بلند و مدرن با بالاترین امکانات رفاهی و زندگی شهره نیست؛ بلکه با داشتن زیرساختهای قوی و خدمات اجتماعی، فرهنگی، درمانی و تحصیلی سطح بالا خودش را از باقی مناطق ترکیه متمایز کرده است. به بعضی از محله های این قسمت که پا میگذارید مملو از ملیت هایی است که با کمترین هزینه ممکن ملک خریده اند. بررسی هزینه های زندگی در ترکیه ۲۰۲۱ می تواند ما را به پاسخ این سوال برساند. ایرانیان بسیاری با روش ها و راه های مختلف برای مهاجرت به ترکیه اقدام می کنند. روش های بسیار زیادی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد. تمام این روش های مهاجرتی نیاز به بررسی مولفه های بسیاری دارد تا فرد بتواند با چالش کم تری وارد این کشور شود. در نقطه مقابل باید دقت داشته باشید که هزینه اجاره منزل در ترکیه ۶۹.۱۳ درصد از ایران کم تر می باشد.

البته باید توجه داشته باشید که این هزینه های زندگی با توجه به شهر، محل زندگی، نوع زندگی،کیفیت زندگی و غیره می تواند متفاوت باشد. می دهند و دارای هزینه های کمتری نیز هستند. فرد متقاضی خرید ملک در ترکیه قبل از هرگونه اقدام به رد و بدل قراردادی باید مقدمات و کار های اولیه انتقال سند را پیش ببرد تا این پروسه در مدت زمان کمتری انجام شود. عده ای برای کار در ترکیه اقدام می کنند و در شرکت ها و سازمان های این کشور مشغول می شوند. به گونه ای که متقاضیان بسیاری برای خرید ملک در ترکیه یا ثبت شرکت در ترکیه اقدام می کنند. به هر روشی که قصد مهاجرت به ترکیه را داشته باشید، باید در ارتباط با هزینه زندگی در ترکیه ۲۰۲۱ اقدام نمایید. برای این که بتوانید بهتر جهت مهاجرت به ترکیه اقدام کنید می توانید با بررسی تفاوت های خاصی، معیایب زندگی در ترکیه را هم به بحث بگذارید.

منبع: خرید ویلا در ترکیه

خرید ویلا در ترکیه ✔️ (لیست قیمت 2021) • سروش فردا

با این حال اگر اولویت شما خرید از برند غیر ترک خاصی است، نیازی به نگرانی نیست چرا که بهترین برندهای جهانی اجناس و لوازم خانگی در این کشور نمایندگی های متعدد دارند و شما می توانید در سطح شهر های مختلف کشور ترکیه آنها را پیدا کنید و به راحتی تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری نمایید. این ها سوالات و نگرانی هایی هستند که متقاضیان خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در این کشور با آن ها رو به رو هستند. اسکیچی بازار یک مجتمع بزرگ چند طبقه است که در آن میز تلویزیون، لوازم الکترونیکی، مبلمان و ناهار خوری، ویترون و بوفه و کنسول، انواع کالای خواب و مبل تخت خواب شو وسایر لوازم منزل در تنوع طرح و رنگ در دسترس مشتریان قرار می گیرند. ترکیه از آن جمله کشور هایی است که می تواند در رتبه ی اول لیستی انتخابی مهاجرت شما قرار بگیرد.

بخش ساری یر (SARIYER) هم که در رتبه هشتم کیفیت زندگی در استانبول قرار دارد منطقهای خوب و خوش آب و هوا در کنار ساحل بسفر و در مجاورت محله بشیکتاش است. جالب است بدانید که ترکیه یکی از تولید کنندگان برتر اروپا به شمار می آید و در کنار کشورهای آلمان و ایتالیا پیشرو در تولید لوازم خانگی می باشد. یکی از گران ترین مناطق استانبول بشیکتاش است که قیمت خانه در این منطقه 10,646 لیر یا 35,344,720 تومان می باشد. علاوه بر بالا بودن کیفیت برند های ترک، نکته دیگر در زمینه لوازم خانگی این است که دولت از تولیدات داخلی حمایت می کند بنابراین قیمت برندهای ترک بسیار مناسب است. این فروشگاههای بین المللی در بیش از 43 کشور دنیا مانند آمریکا، انگلستان، یونان، کانادا، استرالیا و بسیاری از کشورهای آسیایی فعالیت می کند. ترکیه مانند ایران درگیر تحریم های جهانی نیست و در این کشور می توانید آخرین محصولات انواع برندهای معتبر جهانی مثل سامسونگ، ال جی، بوش، مولینکس، تفال را خریداری کنید. قیمت ملک در ازمیر به نسبت استانبول بسیار مناسب تر است مثلا در محله های متوسط به بالای ازمیر شما می توانید یک خانه ۱۰۰ متری را با مبلغی در حدود ۳۰۰ هزار لیر خریداری کنید البته برخی از منطقه های ازمیر بسیار پرطرفدار و گران قیمت هستند. 

{مهاجران خارجی می توانند تا 30 هکتار در ترکیه خرید کنند.|خرید خانه و ملک در ترکیه|خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید خانه در ترکیه دیوار}

آیا دریافت اقامت توریستی به مدت متوالی مثلا ۲۰ سال امکان دریافت شهروندی وجود دارد؟ اما در صورتی که می خواهید با خرید خانه در استانبول، اقامت ترکیه را به دست آورید و در این کشور زندگی کنید، شرایط بسیار متفاوت خواهد بود. این بازار ها به طور کلی محل فروش لوازم دست دوم نیستند، اما فروشگاه های لوازم دست دوم فروشی در آن ها وجود دارند. برای خرید از ایکیا هم می توانید به صورت حضوری به شعبه های آن مراجعه کنید، هم می توانید سفارش اینترنتی خود را در وبسایت IKEA ترکیه ثبت کنید. مهاجران خارجی می توانند تا 30 هکتار در ترکیه خرید کنند. برخی از مهاجران ایرانی تصمیم به اسباب کشی و حمل لوازم منزل به ترکیه می گیرند در حالی که برخی ترجیح می دهند وسایل منزل خود را در ترکیه دوباره خریداری کنند. در عین حال منطقه گوموشلول دارای رستوران های ساحلی جذابی است که غذاهای دریایی و ماهی های تازه سرو می کنند.

{اقامت در ترکیه با خرید خانه به چه صورت انجام میپذیرد؟|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت|خرید خانه از ترکیه|خانه خریدن در ترکیه}

در مقاله های قبلی سایت به طور کامل بررسی کرده ایم که در ترکیه خرید ملک آماده بهتر است یا پیش خرید ملک در حال ساخت که می توانید با مراجعه به این مقاله با مزایا و معایب هر روش آشنا شوید. پیشنهاد میکنیم مقاله مربوط به اقامت کاری کشور ترکیه را مطالعه بفرمایید. اقامت در ترکیه با خرید خانه به چه صورت انجام میپذیرد؟ این امر یکی از مهمترین مسائلی است که باید توسط افرادی که قصد خرید ملک در خارج از کشور را دارند در نظر گرفته شود. این سه مغازه، در استانبول شعبه های متعددی دارند و تنوع محصولات در آنها پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای است. در صورتی که زبان ترکی بلد نباشید و به قوانین و مقررات ملکی در کشور ترکیه آگاه نیستید حتما باید از مجموعه ای حرفه ای و کاربلد برای خرید خانه کمک بگیرید. سه مغازه بسیار معروف لوازم خانگی برقی در ترکیه که در اکثر مراکز خرید بزرگ استانبول شعبه دارند و بوری انواع برندهای معروف ترکی و غیر ترکی هستند شامل مدیا مارکت، وطن و تکنوسا می باشند. خرید حدود یازدههزار خانه در ترکیه!

منبع: خرید آپارتمان در ترکیه

® شهروندی ترکیه

خرید خانه در ترکیهامیر حسام عقبایی - رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران - نیز در این باره می گوید: «شرایط اقامت و دریافت روادید تحصیلی، شغلی و تجاری در هر کشوری متفاوت است و قوانین کشورها تا حدود زیادی با یکدیگر فرق دارد. پاسخ: بخش مهمی از خدمات ما تور بازدید شخصی است که برای هر مشتری که مایل به سفر برای دیدن املاک است ترتیب می دهیم. س: چرا باید با استانبول هومز یک تور بازدید داشته باشم؟ پاسخ: استانبول هومز تجارب روان در هر مرحله از خرید ملک را ارائه می دهد. باید بدانید که اقامت دائم در ترکیه در واقع به شما اجازه میدهد چندسالی را در این کشور ماندگار باشید. این خانه های تازه ساز از نظر طراحی و مقاومت مورد تایید واقع شده اند و قیمت مناسبی هم دارند. اقامت دائم در ترکیه به منزله شهروند این کشور بودن نیست و این دو مورد با هم تفاوتهایی را دارند. 

{خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان|خرید خانه درترکیه|خرید خونه تو ترکیه}

در واقع فردی که اقامت دائم را از کشور ترکیه دریافت میکند، تنها تفاوتی که با شهروندان این کشور دارد، در همین دو مورد است. زمین یا ملک در مناطق نظامی واقع شده باشد. این مسئله به دلایل بسیاری چون نزدیک بودن جغرافیایی و شباهتهایی در فرهنگ و آداب و رسوم صورت میگیرد. مهاجرت به ترکیه در میان ایرانیان بسیار محبوب است زیراکه فرهنگ و دین این کشور شباهت بسیاری با ما دارد، دوم آنکه هزینه های زندگی در ترکیه بسیار پایینتر است، و سوم آنکه کشور ترکیه، کشوری امن برای پیشرفت اقتصادی و ساخت آیندهی خود میباشد. همین مسائل موجب آن شده است که این کشور شرایطی را برای خود در نظر بگیرد، تا افراد با توجه به شرایط این کشور اقدام به مهاجرت و دریافت اقامت ترکیه را داشته باشند. اگر فرد خارجی بیش از یک همسر داشته باشد، قانون برای اجازه اقامت خانوادگی ترکیه تنها یکی از همسران را شامل میشود. شما براحتی و در کوتاهترین زمان میتوانید به انواع اسکله برای سوار شدن به کشتی ، ساحل های گوناگون منطقه شرق و جنوب شرق استانبول ، بازار بزرگ استانبول (Kapalı Çarşı) ، اماکن تاریخی و تفریحی معروف استانبول دسترسی داشته باشید و این امتیاز خوبی از لحاظ نزدیکی پروژه به اماکنی که بیشتر در مرکز شهر قرار دارد محسوب میشود .

گولتورک بوکو قطب زندگی مشاهیر و هنرپیشگان و افراد معروف و ثروتمند ترکیه است و منطقه بایتز در بدروم مقصد بسیاری از ترکها برای دوران آسایش و بازنشستگی است. شما با اخذ اقامت ترکیه از مزایایی بهرهمند میشوید اما شهروند این کشور محسوب نمیشوید. اگر به دنبال اخذ اقامت از کشور ترکیه هستید، در ابتدا باید با روشهای آن آشنا شوید. ترکیه به عنوان یک کشور در حال توسعه، تولیدات متنوعی را در زمینه های مختلف از جمله لوازم خانگی دارد. مقامات این کشور تاکید دارند که بسیاری از این مهاجران غیر قانونی از طریق مرز مشترک زمینی با ایران وارد ترکیه می شوند. کشور ترکیه از لحاظ شرایط آب و هوایی بسیار شبیه ایران است و اکثر مردم این کشور همانند ایران مسلمان هستند و از لحاظ فرهنگی تشابهات زیادی میان ترکیه و ایران وجود دارد. در صورتی که با شهروندی ترک ازدواج کنید، شما اقامت کشور ترکیه را به راحتی دریافت میکنید.

{خرید املاک در ترکیه|Homeland خرید خانه در ترکیه|خرید خانه ترکیه}

خرید خانه در ترکیهاین در شرایطی است که مرزهای ترکیه هم دچار ناامنی شده و از سوی دیگر موجی از آوارگان سوری به این کشور سرازیر شدهاند. پس از ایرانیها، عراقیها بیشترین متقاضیان خرید مسکن در ترکیه - منبع رسمیبیانیه رسمی - بودهاند. در صورتی که در مناطق متوسط قسمت اروپایی استانبول این واحد آپارتمان را خریداری کنید باید حدود ۳۰۰ هزار لیر هزینه کنید. اگر به دنبال آن هستید تا از شرایط اقامت در کشور ترکیه آگاه شوید و روشهایی را برای رسیدن به آن بدانید، لازم است تا در این مطلب همراه ما باشید. البته شرایط اقامت در ترکیه بستگی به راه انتخابی برای دریافت اقامت ترکیه دارد. پس اگر به دنبال خرید خانه در این کشور هستید بدانید که با حداقل قیمت می توانید یک خانه 1 خواب خریداری کنید. برای دریافت اقامت توریستی از کشور ترکیه، روشهای بسیاری وجود دارد. در این مطلب قصد داریم تا به شما یاری کنیم تا بتوانید به سادهترین شکل ممکن، روشهای اخذ اقامت دائم کشور ترکیه را بشناسید و با توجه به شرایط خود، برای آن اقدام کنید.

منبع: خرید ملک در آنکارا