مشاورین املاک کوبه

مشاوره املاک در ترکیه

مشاورین املاک کوبه

مشاوره املاک در ترکیه

نکاتی برای خرید آپارتمان در کیش :

جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰، ۰۹:۲۶ ب.ظ

نکاتی برای خرید آپارتمان در کیش :

بند بعدی قرارداد پیش فروش، مشخصات مورد معامله است که باید به دقت و با جزییات کامل ذکر شود؛ از جمله مساحت، طبقه، واحد و شماره ثبت ملک اصلی است. را به دقت مطالعه و بررسی نمیکنند و با مدارک شناسایی فروشنده از جمله شناسنامه و کارت ملی تطبیق نمیدهند. خانههای نوساز در این شهر به معنای خانههای زیر 2 سال است. بر اساس این قانون هر قراردادی با هر عنوان که به موجب آن، مالک رسمی زمین (پیشفروشنده) متعهد به احداث یا تکمیل واحد ساختمانی مشخص در آن زمین شود، و واحد ساختمانی مذکور با هر نوع کاربری از ابتدا یا در حین احداث و تکمیل یا پس از اتمام عملیات ساختمانی، به مالکیت طرف دیگر قرارداد (پیشخریدار) درآید، از نظر مقررات این قانون «قرارداد پیشفروش ساختمان» محسوب میشود. بسیاری از مشکلات دراین نوع قرارداد، به دلیل بیتوجهی خریداران به همین نکته است، که مدارک فروشنده از جمله سند ملک، قرارداد ساخت و یا مشارکت و نحوه تقسیم ملک بین مالک و سازنده و…

{خرید واحد کلید نخورده در کیش|هزینه پیش خرید خانه در برج های کیش|خرید ملک در کیش}

ممکن است فروشنده مالک زمین و صاحب سند باشد و یا شاید سازنده ملک است که بر اساس توافقات سهمی از آپارتمان در حال ساخت را دارد. قبل از بستن قرارداد، با مراجعه به دفترخانه اسناد رسمی و ارایه پلاک ثبتی ملک مورد معامله، از آخرین مالک و وضعیت توقیفی و ممنوع المعامله نبودن مالک اطمینان حاصل کنید. دریا برای 96 درصد واحدها را فراهم آورده و تمامی واحدها حداقل یک بالکن رو به دریا دارند. با معرفی کارفرما و حداقل شش ماه اقامت و اشتغال.(افرادی که بصورت ادواری در کیش اشتغال یا سکونت دارند مشمول دریافت کارت کیشوندی نمیگردند). سرمایه گذاران: دارندگان سند مالکیت منزل مسکونی که 6ماه از خرید ملک آنها گذشته باشد.(کارت صرفا به نام شخص صادر و هیچکدام از افراد تحت تکفل مشمول دریافت کارت کیشوندی نمیگردند). 6.استخر و سونا و جکوزی مجلل 7.تعداد 375 عدد پارکینگ سرپوشیده 8. پارکینگ روباز جهت میهمانان 9. دو عدد زمین تنیس در محوطه بین دو برج 10. انبار اختصاصی 11.کافه کتاب گالری 12.سالن بیلیارد 13. کافی شاپ 14. زمین بازی کودکان 15. واحد درمانی 16.شوتینگ زباله مدرن 17. سیستم های خنک کننده VRF 18. عایق بندی صوتی و حرارتی 19. کارواش 20. سیستم هوشمند سازی انرژی ( BMS) شرایط پرداخت پروژه پارسیس قیمت پایه به ازای هر متر مربع 7800000 زمان عقد قرارداد 10% پنج ماه بعد 10% اقساط 24 ماهه 55% شروع اقساط از اول سال 96 زمان تحویل واحد 20% زمان انتقال سند 5% زمان تحویل شهریور سال 96 جهت خرید آپارتمان مجتمع پارسیس کیش با ما تماس بگیرید .

{پیش فروش برج کیش|سرمایه گذاری ملک کیش|خرید ملک در کیش}

سی سو علاوه بر موارد ذکر شده، دارای کافی شاپ با فضای دلنشین و فضای سبزی با نورپردازی عالی، مناسب برای بازی و تفریح کودکان است. و پارکینگ و انباری، ترجیحاً محل پارکینگ و انباری نیز باید ذکر شود. ذکر این نکته ضروری است که سازمان منطقه آزاد کیش، فاقد بودجه دولتی بوده و به عنوان نهاد حاکمیتی، به صورت درآمد و هزینه اداره میشود. این موارد کوچک به نظر میآیند اما ممکن است باعث بروز اختلاف و مشکلات شود. قیمت آپارتمان در شهرک صدف کیش تابع محل قرار گیری بلوک مسکونی ، میزان نورگیری ، طبقه و مساحت است و از نظر نوع ساخت ، مصالح ، امکانات مشاع و غیره تمامی بلوک ها در سطح مطلوبی قرار دارند . اگر بخواهیم در خصوص قیمت خانه در کیش نظر دهیم بهتر است آن را با محلات گران قیمت تهران مقایسه کنیم. از قدیمیترین محلات شهر کیش که قیمت مناسبتری نسبت به سایر محلات آن برای خرید آپارتمان در کیش دارد. ٤ـ مشخصات فنی و معماری ساختمانی که واحد در آن احداث میشود؛ مانند موقعیت، کاربری و مساحت کل عرصه و زیربنا، تعداد طبقات و کل واحدها، نما، نوع مصالح مصرفی ساختمان، سیستم گرمایش و سرمایش و قسمتهای مشترک و سایر مواردی که در پروانه ساخت و شناسنامه فنی هر واحد قید شده یا عرفا در قیمت موثر است.

این مجتمع مسکونی بزرگ دارای پلان های متفاوتی است و مساحت واحد ها با یکدیگر یکسان نیستند. مساحت مورد بهرهبرداری ازجنگلها بر مبنای طرحهای تدوین شده به ۸۴۰ هزار هکتار افزایش خواهد یافت و حجم چوب استحصالی از ۹۰۰ هزار متر مکعب به سه میلیون مترمکعب در پایان برنامه پنجم خواهد رسید و از طریق ایجاد قطبهای صنایع چوب در مناطق انبوه جنگلی موجبات حداکثر استفاده از منابع چوب کشوربه عمل خواهد آمد. شهرک صدف کیش یکی از محبوب ترین و بهترین مناطق جزیره برای اجاره ویلا و اقامت است و همواره تقاضا برای اجاره اقامتگاه در این شهرک از سایر مناطق جزیره به مراتب بیشتر می باشد چراکه شهرک صدف کیش، به خوبی در میان گردشگران شناخته شده و به لطف تنوعی از اقامتگاه های مختلف، پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای هم می باشد. این قرارداد در هر مورد که تمام یا قسمتی از خاک یکی از دول معظمه متعاهد اشغال شود نیز به موقع اجرا گذاشته خواهد شد ولو آنکه اشغال مزبور باهیچ گونه مقاومت نظامی مواجه نشده باشد. نمای جانبی و پشت ساختمان را بازدید نمایید ، با توجه به اینکه نماهای جانبی و پشتی ساختمان خیلی در معرض دید نیستند برخی از سازندگان کمتر به آن توجه می کنند بنابراین کیفیت ساخت بعضا از بازدید این نماهای پنهان مشخص می گردد .

منبع: پیش خرید کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی